כך תנהלו את יומן הלקוחות של הקליניקה: מערכת CRM של iCount היא הפתרון שלכם

עסקים בתחום טיפוח הגוף והאסתטיקה נדרשים לנהל יומן, לתעד במדויק פרטי לקוחות, את האינטראקציה מולם, עסקאות, גבייה ועוד – המשימות רבות ולא מדובר רק על עיסוק בתחום המרכזי של פעילותכם. מה עשוי לסייע לכם לעמוד באתגרים אלה, בצורה היעילה והקלה ביותר? הכירו את מערכת ה-CRM של חברת iCount.

CRM לייעול הקליניקה

ניהול יעיל של האינטראקציה שלכם עם הלקוחות, הוא כמובן חלק חשוב בניהול קליניקה. כך זה בכל עסק כמעט, אך במיוחד בעסקים שבהם מספר הלקוחות גדול וכך גם תחלופת הלקוחות. הפתרון הקלאסי לכך הוא להשתמש במערכת ניהול קשרי לקוחות (CRM – Customer Relationship Management). מדובר בתחום וותיק, שאחד הפתרונות הבולטים בו בארץ הוא השרות של חברת iCount. באמצעות שירות זה תקבלו גישה למערכת CRM אשר מאפשרת תיעוד שיחות ויומנים, ניהול יומן אוטומטי ועוד יכולות שימושיות מאוד. חשוב לציין, שהיבט ה-CRM במערכת זו הוא חלק ממערכת רחבה יותר של ניהול העסק. האינטגרציה בין השתיים מאפשרת לבצע פעולות מורכבות ומתקדמות, באופן קל ומובנה. למשל שילוב עם רכיב הנהלת החשבונות, חיבור למרכזיה או מעקב משימות וחיובים מול לקוחות. כמו כן, המידע בין המערכות או המודולים השונים האלה מסונכרן.

התועלות בגדול

המערכת תאפשר לכם לנהל בצורה היעילה ביותר, לקוחות, עובדים ומשימות. המידע שמרוכז בה, תיעודו ואפשרויות הצגתו הנוחה, יסייעו לכם להפיק תובנות עסקיות שימושיות. כתוצאה מכך, תיהנו מייעול תהליכים מתמשך. נכון, אפשר לנהל דברים רבים מאוד בסיוע קבצי גיליונות אלקטרוניים ומעבדי תמלילים. אך אין מה להשוות זאת, לנוחות של עבודה עם מערכת אחת אינטגרטיבית, איכותית וייעודית לנושא.

 

 

ניהול יומנים ותורים

מערכת CRM של iCount מספקת ניהול יומנים מתקדם ונוח. זאת, כולל ניהול יומנים מרובים, סיכנרון עם יומן גוגל, שיוך פגישות ללקוחות, עובדים, פרויקטים או ספקים, הוספת תזכורות ומידע פנימי נוסף. כמו כן, תוכלו לאפשר ללקוחותיכם לקבוע תורים בנוחות בעצמם, באמצעות האינטרנט. זאת, דרך מנגנון ידידותי, אשר מציג יומן מועדים פנויים לבחירה. לאחר קביעת התור, הוא יסתנכרן אוטומטית עם היומנים שלכם.

עוד תכונות מעניינות להמחשה

מדובר למעשה על מערכת רבת יכולות ואפשרויות התאמה. בתמצית, אלה כמה תכונות מעניינות שיסייעו להמחיש זאת:

  • בדיקה מהירה של תמונת המצב – הצגת מצב לקוחות או לידים, ביחס לאבני דרך שונות. כל זאת, באופן ויזואלי ונוח לשימוש. זהו עזר ניהולי שימושי ביותר, אשר מאפשר לקבל תמונת מצב מהירה.
  • שילוב יכולות טלפוניה מתקדמות – אפשרות חיבור אל מרכזית IP של Voicenter, תאפשר להשתמש באופן נוח ומהיר, ביכולות טלפוניה מתקדמות. זאת, כולל חיוג קל מתוך המערכת, הקפצת מידע על גורמים שמתקשרים לעסק ותיעוד של השיחות.
  • פורטל לקוחות – מאפשר ללקוחות לבצע בעצמם פעולות מסוימות באופן עצמאי. כמו עדכון פרטים אישיים, כרטיסי אשראי והוראות קבע, גישה להיסטוריית המסמכים שלהם והורדת כרטסת הנהלת חשבונות. מה שהלקוח יורשה לעשות באמצעות הפורטל יהיה בשליטתכם. כמובן, פעולות בשירות עצמי באופן כזה חוסכות עבורכם זמן וכסף, במקביל למתן תחושת שירות משופר ללקוח.
  • ניהול מידע מתקדם – המידע הרב שמצטבר במערכת מנוהל באופן נוח לשימוש, כולל יכולות לקבל מגוון רחב של דו"חות, לפי הצורך. המערכת אף מבצעת גיבויים אוטומטיים ברקע.
  • אפשרויות שונות לתשלום – תוכלו לבחור מבין כמה מסלולים של מערכת CRM של iCount, על פי תקציבכם.

לסיכום

ללא ספק, זו היא מערכת שכדאי להכיר. יכולותיה העשירות, עשויות לתת לכם מענה מלא לכל דרישותיכם ויותר.

נגישות
גלילה לראש העמוד