מרכזים רפואיים? יש לנו את הפתרון לניהול פעילות ה-ERP

במרכזים רפואיים ישנם אינספור מטלות, תהליכי עבודה, פרטי מידע, אשר חייבים להיות מנוהלים בצורה היעילה ביותר. דבר זה, מושג לעתים קרובות, בוודאי בארגונים גדולים כמו מרכזים רפואיים, באמצעות מערכות ERP.  ובכן, בחירה והתחלת שימוש במערכת זו, עשויה להיות מאתגרת  למדי.

מדוע? ומה הפתרון לכך?

מוכן מראש, עבור מרכזים רפואיים

תפנית היא למעשה פתרון ייחודי, אשר מותאם מראש עבור מגזרים שונים. עבורם, זהו פתרון בסט אוף בריד בתחומו. מדובר על מגזרים כגון קמעונאות, יבוא ושיווק מוצרי צריכה, ניהול מרכזים לוגיסטיים, בתי דיור מוגן, חברות שירותים, מוסדות אקדמיה ומלכ”רים, יבואני רכב, ליסינג והשכרה, מוצרי גמר לבית (ריצוף, קרמיקה, סניטציה) וחברות בתחום האשראי החוץ בנקאי. וכן, יש גם פתרון של תפנית, אשר מותאם מראש עבור מרכזים רפואיים:  תוכנה לניהול מרכז רפואי תעזור בניהול השוטף  באופן המותאם אופטימאלית לדרישותיכם. מכאן והלאה, תוכלו כמובן להוסיף עוד התאמות ככל שתרצו, אך ההתחלה תהיה קלה ומהירה בהרבה. חשוב להזכיר בהקשר זה, כי מערכת Enterprise Resource Planning היא לרוב מערכת "כבדה" למדי, מעצם טבעה. כך שההתאמה מראש שהזכרנו, עוזרת מאוד לעסקים שמעוניינים להשתמש בה.

 

מה כלול?

תפנית בגרסתה עבור מרכזים רפואיים, מסייעת בין השאר עם

מינהל חולים (ATD)

ניהול מרוכז של כל הקשור בתהליכי קבלת מטופלים למרכז הרפואי. תיעוד מצב החולה, תיעוד מיקום החולה העדכני בחדרים ומחלקות, ריכוז כל המסמכים שנוגעים לו במקום אחד ועוד.

לוגיסטיקה

בארגון גדול כמו מרכז רפואי, לוגיסטיקה היא בוודאי אתגר גדול מאוד. גם בנושא זה, תפנית תקל ותסייע.

הסעדה

ניהול מגוון הפעילויות בנושא מזון והסעדה במרכז הרפואי. טיפול בניהול רכש חומרי הגלם בתחום המזון, ניהול התפריטים השונים, הארוחות עצמן ואפילו התאמת התפריטים עבור חולים שונים.

ניהול כספי

עוד אתגר גדול מאוד בארגונים גדולים. לא ניתן כיום לתת לכך מענה של ממש, ללא הסתייעות באמצעים ממוחשבים שונים. תפנית מסייעת לעשות זאת בצורה מסודרת ומרוכזת.

זימון תורים

מתן מענה מסודר, לפעילות החשובה של קביעת תורים. המערכת אף מסוגלת לשלוח התראות לקראת מועד קרוב של תור.

ניהול חדרי ניתוח

תמיכה בניהול מסודר, של הפעילות הקריטית והמורכבת של חדרי הניתוח.

ניהול בית מרקחת

ניהול מתקדם ומרוכז, של פעילות בית המרקחת הפנימי במרכז הרפואי.

מי עומד מאחורי תפנית?

מערכת תפנית נמצאת מזה מעל לשני עשורים, בפיתוח מתמשך על ידי חברת הטכנולוגיה מטריקס. מטריקס היא בין הבולטות והוותיקות בחברות הטכנולוגיה בארץ. חטיבת המערכות העסקיות שלה עוסקת בפיתוח תפנית באופן מרוכז, כך שמתקבלת אינטגרציה מיטבית בין כל רכיבי המוצר. בתהליך זה, תפנית זכתה לאורך השנים ועדיין זוכה, לשיפורים מתמידים והרחבות שונות. הכול, בהתאם לניסיון המצטבר של מטריקס בתחום ה-ERP ולידע המצטבר שלה לגבי דרישות השוק המקומי בהקשר זה.

כמה מילים על ERP

כתזכורת, נציין עוד כמה נקודות לגבי שימוש ב-ERP בכלל:

ניהול מרוכז –

ERP מספק שילוב של מגוון היבטי ליבה של הפעילות העסקית, כולל מערכות שונות, מידע ותהליכי עבודה.

"גרסה אחת של האמת" –

הניהול המרוכז, מצמצם ואף מונע כפילויות מידע. בנוסף, הוא כאמור מרכז את המידע למקום אחד. תודות לכך, ניתן לקבל תמונת מצב ברורה, עדכנית ומדויקת יותר, של המתרחש במרכז הרפואי.

שיפור הניהול –

על בסיס תועלת זו ובהמשך לה, מנהלים יכולים לקבל החלטות בצורה טובה יותר. ובכלל – ERP מסייע לשפר את הניהול. כאשר כל התהליכים מרוכזים במקום אחד, ניתן לבחון אותם יותר לעומק, לאחד תהליכים, לשפר אינטראקציה בין פעילויות שונות במרכז ועוד.

לסיכום

מרכזים רפואיים חייבים להכיר בפתרון זה של תפנית. הסיבה לכך פשוטה: אין עוד מוצר מקומי שמתחרה בו, מבחינת ההתאמה הטובה  לניהול מרכזים רפואיים! זהו הכלי המתאים ביותר למשימה.

נגישות
גלילה לראש העמוד